Info pro CTO/CIO

Druhy licencí

Řešení Intrexx je možné licencovat pomocí uživatelských a aplikačních licencí.

  • Uživatelské licence přinášejí možnost vytvoření portálu bez omezení jeho rozsahu pro definovaný počet uživatelů.
  • Aplikační licence umožňují vytvoření portálu o definované funkčnosti pro B2B /B2C potřeby,
    nebo pro velké společnosti, které potřebují velký počet uživatelských účtů.

Časová náročnost přípravy portálu

Použité technologie v řešení Intrexx jsou zárukou pro snadné a rychlé uvedení portálu do provozu.
Připravené kurzy a školení zároveň přinášejí unikátní možnost přípravy portálu i ze strany Vašeho IT oddělení.

Převážná většina potřebné funkcionality je k dispozici klikáním myši. Připravené adaptéry zároveň usnadňují propojení zavedených databází a ucelených systémů jako jsou SAP, Lotus Notes, MS Navision. Ve srovnání s řešením MS SharePoint je možné spustit portál až 10x rychleji.

Potřebné změny ve firemních systémech

Pro připojení externích systémů do řešení Intrexx není potřeba provádět změny ve zdrojových systémech. Řešení Intrexx přináší řadu certifikovaných adaptérů, které umožňují snadné propojení.

Dále je možné využít možnosti zabudovaných webových služeb či rozsáhlé množství adaptérů pro běžně dostupné databázové zdroje.

Informace o údržbě a provozu

Řešení Intrexx je připravené k běhu na již zavedené firemní infrastruktuře, bez ohledu na používaných operačních systémech. Řešení Intrexx má vlastní kontrolu a dohled nad během potřebných funkcionalit a nástrojů. Administraci provozu portálu je tedy snadné zvládnout velice snadno.

Bezpečnost řešení

Portál vytvořený pomocí řešení Intrexx akceptuje různé metody přihlašování a správy uživatelských účtů, ať už hovoříme o adresářových službách nebo doménových registrech. Přístup k datům lze snadno cílit na uživatelské skupiny, jednotlivé uživatele či organizační skupiny.

Provoz systému je možný v rámci infrastruktury vaší organizace a citlivá data tak vaši organizaci vůbec neopouštějí.

Řešení Intrexx využívá i řada státních organizací a městských úřadů, bank a univerzit.

Ohebnost portálu

Schopnost přizpůsobit portál potřebám společnosti je základní vlastnost Intrexx řešení. Portál a jednotlivé funkcionality, ať už hovoříme o vzhledu, aplikacích, procesech či šablonách generovaných dokumentů, je možné upravovat, kdykoli je potřeba. Portál už přitom může nějakou dobu běžet, či může teprve docházet k jeho přípravě.

Upravitelné jsou i aplikace, které jsou stažené z online obchodu nebo jsou připravené na zakázku.

Technologická náročnost řešení Intrexx

Řešení Intrexx nevyžaduje pro svůj provoz farmu serverů. Portál určený pro 100 zaměstnanců je snadné provozovat na jednom serveru, a to s minimální konfigurací (1 procesor / 2GB operační paměti). Intrexx nevyžaduje čistou instalaci a může být provozován souběžně – např. i s docházkovým systémem. Zároveň není problém portál provozovat na tzv. virtuálním serveru.

Edukace zaměstnanců

Řešení Intrexx přichází s řadou kurzů a edukačních cyklů určených pro zaměstnance, kteří se mají o portál starat a upravovat ho dle aktuálních potřeb. Samotné užívání portálu je snadné a intuitivní a není potřeba zaměstnance zdlouhavě a náročně proškolovat.

Navštivte náš Facebook

Ocenění

Řešení Intrexx získalo více než 15 národních a mezinárodních cen a inovativních ocenění, mezi nimi např. i následující:

  • Účast v oceňovaném magickém kvadrantu horizontálních portálů od přední společnosti Gartners – 2012, 2013, 2014
  • "Social Business Leader" v Experton Group - "Social Business Vendor Benchmark" - 2014 a 2015
  • "Mobile Enterprise Leader" v Experton Group - "Mobile Enterprise Vendor Benchmark" 2015
  • Vítěz srovnávacího testu Intranetů – časopis Internet Professional
  • Ocenění za inovaci - German Federal State - Baden-Württemberg
  • Ocenění za inovaci - Města Freiburg
  • Ocenění za inovaci - “Initiative Mittelstand” (v kategorii SOA)
  • Produkt roku (PC-Magazin)
  • Objev roku (Computer Reseller News)
  • Jdk.de - Ocenění za inovaci